[center]EKIPA FORUM:[/center]
ADMINISTRACJA:
•
Kiepski Widz -
Administrator Forum oraz Redaktor Naczelny strony kiepscy.org.pl. Zajmuje się sprawami typu:
-nakładanie ostrzeżeń
-odwoływanie się od ostrzeżeń
-zmiany nicków
-wygląd forum pod względem podziału na działy i podfora
-przyznawanie rang oraz dodawanie do grup
-udzielanie informacji na temat ankiet na forum, ale tylko w uzasadnionych przypadkach
-udzielanie informacji na wszystkie inne tematy związane z forum i stroną kiepscy.org.pl
-pilnowanie porządku na forum
-dołączanie nowych osób do Redakcji strony kiepscy.org.pl
•
Ferdas20 -
Moderator Forum. Zajmuje się sprawami typu:
-nakładanie ostrzeżeń
-udzielanie informacji na tematy związane z forum
-pilnowanie porządku na forum
•
Kiepsky -
Administrator Techniczny Forum i strony kiepscy.org.pl. Zajmuje się sprawami typu:
-awarie i błędy na forum i stronie
-opłaty na serwer - szczegóły
TUTAJ
-serwer
-wygląd forum i strony
[center]ZASADY PANUJĄCE NA FORUM:[/center]
Określa je przede wszystkim Regulamin, z którego lekturą należy się zapoznać przed rozpoczęciem dyskusji na forum:
PRZECZYTAJ REGULAMIN
Uzupełnieniem tego Regulaminu są mini-regulaminy poszczególnych działów. Prócz rzeczy zawartych w Regulaminie pamiętaj też o tym, że:
•nie można zakładać kont z bramek proxy ani innych, które ukrywają prawdziwe IP. W przypadku wykrycia takiej sytuacji konto zostanie zbanowane, a w uzasadnieniu pojawi się prośba o założenie konta z normalnego IP
•oceny odcinków "Kiepskich" i nie tylko oraz prac fanowskich nie mogą być ogólnikowe
•swoje wybory w plebiscytach czy ankietach należy uzasadniać
•godzinę po napisaniu posta można go edytować, a nie pisać kolejnego
•tematy o nowych odcinkach zakładamy nie wcześniej niż w momencie udostępnienia przedpremierowego
•w tematach o odcinkach nie podajemy linków ani nazw serwisów, w których ten odcinek można obejrzeć
•tylko członkowie administracji mają prawo upominać innych użytkowników. Jeśli widzisz, że ktoś łamie jakąś zasadę na forum, zgłoś to moderacji poprzez kliknięcie wykrzyknika w prawym górnym rogu zgłaszanego postu lub Prywatną Wiadomość
•jeśli zakładasz nowy temat to musisz w pierwszym poście sam go podjąć czyli się wypowiedzieć. Nie można założyć tematu na zasadzie "Tu można pisać o..."
•czerwonego koloru liter może używać jedynie Administracja do pisania uwag czy upomnień
[center]
JAK WGRAĆ AVATAR I STWORZYĆ PODPIS W SWOIM PROFILU:[/center]
Aby w Twoim profilu pojawił się avatar musisz wykonać następujące kroki:
•wybrać obrazek, który chcesz ustawić na avatar, np.
STĄD
•skopiować adres tego obrazka
•wejść w "Profil" (na górze forum, bezpośrednio pod logo)
•w polu "Odnośnik do zewnętrznego obrazka" wkleić link z obrazka i kliknąć "Wyślij" na samym dole
UWAGA! Maksymalne rozmiary avataru wynosić mogą 135x135 pikseli.
Aby ustawić sobie podpis w formie graficznej musisz:
•wybrać obrazek, który chcesz ustawić jako podpis, np.
STĄD
•skopiować adres tego obrazka
•wejść w "Profil" (na górze forum, bezpośrednio pod logo)
•w polu "Tekst podpisu" należy wpisać:
oraz "Wyślij" na samym dole
•Aby zamieścić w podpisie tekst, a nie obrazek, należy go wpisać w polu "Tekst podpisu" i kliknąć "Wyślij"
UWAGA: Maksymalne rozmiary podpisu wynosić mogą 500 (szerokość) x 115 (wysokość) pikseli. W podpisie nie można zamieszczać żadnych reklam ani linków do stron spoza forum i strony kiepscy.org.pl
[center]
NAJWAŻNIEJSZE TEMATY NA FORUM:[/center]
Poniżej przedstawiamy listę tematów, które są szczególnie ważne na forum:
•
W którym to odcinku? - tu możesz spytać się o odcinek, którego tytułu nie pamiętasz
•
Propozycje - tutaj możesz składać propozycje dotyczące funkcjonowania forum
•
Uzasadnienie działań moderatorskich - tutaj możesz się spytać dlaczego dostałeś ostrzeżenie
•
Nowości na forum - w tym temacie Administracja informuje o nowościach jakie wprowadzane są na forum
•
Informacje o zmianach w gronie moderatorskim - tutaj Administracja informuje o zmianach jakie nastąpiły na stanowiskach moderatorów
[center]
NAJCIEKAWSZE TEMATY NA FORUM:[/center]
Jest to lista tematów, które powinien przejrzeć każdy user zaczynający przygodę z naszym forum i w miarę możliwości włączyć się do dyskusji:
•
24 sezon ŚWK - dyskusje o najnowszym sezonie "Świata według Kiepskich": ciekawostki, zdjęcia, opisy odcinków, itp.
•
Odcinki - w tym dziale można wyrazić swoją opinię na temat każdego odcinka "Świata według Kiepskich"
•
Wpadki
•
Ciekawostki dotyczące serialu
•
Na każdy temat - w tym temacie można dyskutować na dowolny temat w bardzo luźnej formie, zamiennik ShoutBoxa.
•
Bohaterowie - w tym dziale można wypowiedzieć się o tych bohaterach serialu, którzy wystąpili w więcej niż jednym odcinku
•
Aktorzy - dyskusje o aktorach występujących w "ŚWK"
•
Przedstaw się - w tym dziale możesz się przedstawić, napisać coś o sobie innym użytkownikom
•
Jak trafiłeś na forum - tutaj możesz napisać w jaki sposób do nas trafiłeś
[center]
JAK UZYSKAĆ POSZCZEGÓLNE RANGI NA FORUM:[/center]
Na naszym forum posiadamy kilka rang, które można zdobyć spełniając pewne kryteria. Oto one:
•Ranga
Zasłużeni/Zasłużona: jedyne co trzeba zrobić aby ją uzyskać to wysłać SMS z dotacją na serwer forum, szczegóły
TUTAJ
•Ranga
Redakcja: aby znaleźć się w Redakcji serwisu kiepscy.org.pl należy napisać własnoręcznie jakiś artykuł, felieton, opis aktora/bohatera lub inny tekst związany z serialem i wysłać go do Redaktora Naczelnego (Kiepski Widz). Jeśli on tę pracę zaakceptuje to otrzymasz rangę Redakcja i będziesz mógł wkleić swoją pracę na stronę. Jeśli jednak w ciągu miesiąca nie napiszesz 3 kolejnych to prac, to rangę automatycznie stracisz.
•Ranga
Kiepski Znawca: jest to ranga, którą na forum ma zawsze tylko jedna osoba. Ta, która wygrała organizowany co roku na forum konkurs wiedzy o serialu.
•Ranga
User Miesiąca: szczegóły znajdują się
TUTAJ
•Po napisaniu 12. postów otrzymasz rangę
Aktywni oraz dostęp do Wolnego Tematu, gdzie można rozmawiać o wszystkim w luźnej formie.
[center]
PORADNIK PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI NA FORUM:[/center]
•
Zakładanie nowego tematu: należy najpierw upewnić się, czy nie został już on poruszony na forum. Jeśli wszystko jest dobrze to w odpowiednim dziale zjeżdżamy na sam dół i klikamy "Nowy temat"
•
Wstawianie do postu obrazka/zdjęcia: należy wybrać z listy obok pola tekstu "IMG" i wkleić link do obrazka.
•
Cytowanie wypowiedzi: Aby jakąś wypowiedź wrzucić w cytat można wybrać z listy obok pola tekstu "QUOTE" i wpisać tam tekst wypowiedzi. Posty użytkowników można cytować poprzez kliknięcie "Cytuj" w wybranym poście
•Jeśli chcesz do tekstu posta dodać efekty, np. kolorowe litery, większą lub mniejszą czcionkę, wyśrodkowanie to po napisaniu posta kliknij "Podgląd" i z paska nad polem tekstu wybierz odpowiedni kod. Po najechaniu myszką na daną ikonkę pojawia się informacja do czego ona służy.
[center]
CO ZROBIĆ, ABY STRACIĆ OSTRZEŻENIE (OSTRZEŻENIA):[/center]
Każdy, kto dostanie ostrzeżenie o wartości mniejszej niż 6 może je stracić pod pewnymi warunkami:
-może wysłać SMS z dotacją na serwer forum, szczegóły
TUTAJ
-napisać 5 artykułów lub innych prac na stronę kiepscy.org.pl i przesłać je do Redaktora Naczelnego (Kiepski Widz), dalej zasady takie same jak opisano przy zasadach uzyskania rangi Redakcja. UWAGA: Napisanie 5 artykułów powoduje utratę jednego ostrzeżenia, więc jeśli ktoś ma np. 3 to musi napisać 15 prac.
-jeśli na forum zostałeś zbanowany to masz tylko JEDNĄ możliwość powrotu na forum, jedynie poprzez wysłanie SMS z dotacją na serwer forum. Jeśli potem drugi raz zostaniesz zbanowany to nie ma już możliwości powrotu na żadnych warunkach.