WAŻNE:
Pomóż przetrwać forum - zbiórka na dalszą działalność! Przekaż dowolną kwotę przelewem poprzez PATRONITE lub PAYPAL
- KLIKNIJ po szczegóły!
Możesz nas wesprzeć poprzez: Blik, przelew SMS | PATRONITE.PL || PayPal.com (kliknij: paypal lub płatność kartą)
Dla osób, które pomogą ranga Zasłużeni + wyróżnienie nicka kolorem i pogrubieniem. DZIĘKUJEMY!
Bardzo długi sezon, miał świetny początek, gra aktorska na najwyższym poziomie ze wszystkich, dużo ciekawych, aczkolwiek czasem zbyt absurdalnych odcinków, z czasem pomysły zaczęły być wtórne, czasem nawet irytować, naprawiło się to gdzieś koło 70 odcinka, później najniższy spadek w dół był pod koniec, końcówka na poziomie 2 sezonu, czyli słaba. Na 3 miejscu: po 6 i 5 sezonie. Znalazły się tu 2 odcinki z mojego TOP 5.
Oceny zamieszczę na podstawie 25-tek, czyli odcinki 000-025, 026-050, ponieważ odcinek 1 z 145 nie ma nic wspólnego, sezon ze względu na długość był bardzo różny.
51. Zrób sobie babkę - 9/10
52. Lato w mieście - 9/10
53. Pała czyli dwója - 10♥/10
54. Cegła Gutenberga - 8/10
55. Dejwid Koperfilc - 7/10
56. Ferdosik - 6/10
57. Magister, jego mać - 8/10
58. Kazachstanskije wieciera - 7/10
59. Egzekucja - 9/10
60. Kiepska płeć - 7/10
61. Genialny Szopen - 7/10
62. Margaryna gagaryna - 8/10
63. Kiepski magnes - 8/10
64. Lepsza połowa - 10/10
65. Ziarno - 6/10
66. Hiperferdex - 10/10
67. Eros i medycyna - 10/10
68. Tajemnica X muzy - 6/10
69. Szopka - 7/10
70. Waldek w krainie czarów - 10♥ /10
71. Świnia w każdym domu - 8/10
72. Ferdynator - 8/10
73. Nie bój żaby - 10/10
74. Śmierć i Ferdynand - 10♥ /10
75. Browar z kominem - 8/10
Średnia: 8,24
076-0100
76. Casino de renta 2000 - 10/10
77. Pępek świata - 8/10
78. Kasa chorych - 7/10
79. Sposób na blondynkę - 9/10
80. Kamienny krąg - 9/10
81. Tajemnicza historia - 9/10
82. Minister wszystkich Polaków - 9/10
83. Los, bigos i uroda - 8/10
84. Chatka wielkiego Wladka - 6/10
85. Druga młodość - 6/10
86. Kantry kurde - 9/10
87. Protest szoł - 6/10
88. Korzenie - 10/10
89. Świat, który nie może zaginąć - 9/10
90. Mistrz podrobów - 6/10
91. Wór Świętego Mikołaja - 6/10
92. Horror models - 9/10
93. Polowanie na szczura - 9/10
94. Polak potrafi - 9/10
95. Wolność przez duże W - 7/10
96. Łzy wasyla - 9/10
97. Kara mustafa - 9/10
98. W pale się nie mieści - 9/10
99. Titanik - 7/10
100. Sto lat - 2/10
Średnia: 8,04
101-125
101. Bara bara - 10/10
102. Czarny lulek - 9/10
103. Kosmiczna landrynka - 7/10
104. Słuchacz przysięgły - 7/10
105. Golaska - 7/10
106. Witamina "G" - 8/10
107. Tradyszyn - 10/10
108. Pięć minut - 9/10
109. Betonowe pośladki - 9/10
110. Cappo di tutti Ferdi - 10/10
111. Flamingo - 9/10
112. Marian małpa pl - 8/10
113. Armagiedon - 8/10.
114. Jedenastka pana Ferdynanda - 6/10
115. Rekord man - 7/10
116. Nasza klasa - 7/10
117. Akademia umiejętności - 8/10
118. Interes - 8/10
119. Marcysia maus - 9/10
120. Grunt to prund - 8/10
121. Towariszcz komandir - 9/10
122. Romantica - 10/10
123. Paździerzyca - 10/10
124. Krwawy sport - 6/10
Średnia: 8,29
125-145
125. Genetix - 9/10
126. Pic na wodę - 7/10
127. Uśmiech losu - 10/10
128. Waldek tour - 5/10
129. Ostatni cham - 8/10
130. Ta okropna niedziela - 7/10
131. Wata Mariana - 10/10
132. Kocham kino - 5/10
133. Lolek - 5/10
134. Dzień w którym zapchał się kibel - 3/10
135. Szara strefa - 10/10
136. Expo - 7/10
137. Pocieszacz - 8/10
138. Tożsamość Mariana - 10 ♥/10
139. Sponsor - 8/10
140. Cios w nos - 8/10
141. ... A robić nie ma komu - 8/10
142. Polaka portret własny - 4/10
143. Przyspieszenie - 9/10
144. Jeleń Ferdynand - 4/10
145. Ożenek - 4/10
Średnia: 7,16
Podsumowania:
001-025 - 9 - Wyszła taka sama średnia jak w moim ulubionym 6 sezonie, ale był trochę gorszy, uwielbiam te odcinki. Niepowtarzalny klimat. 026-050 - 7,88 - Zaczęło się dobrze, potem zbyt skupiono się na Waldku i zrobiono z niego strasznego debila 051-075 - 8,24 - Znacznie lepiej, fabułą trochę bardziej skupiła się na sąsiadach. 076-100 - 8,04 - Wyszła podobna średnia, jednak jak dla mnie podobnie jak w 026-050, choć w mniejszym stopniu, ale tu dochodzi nuda. 101-125 - 8,29 - bardzo dobry okres, ciekawe pomysły, dużo śmiechu. 126-145 - 7,16 - słaby moment, klimat i "humor" 2 sezonu, z małymi wyjątkami.
Ogólna ocena: 8,10 + 0,50 za klimat, grę aktorską no i kultowe momenty - 8,60
Ostatnio zmieniony 2017-02-16, 22:56 przez Bździuch, łącznie zmieniany 1 raz.
"Nie lubię kiedy się mnie cytuje"
- Neil deGrasse Tyson
0. Wielki Bal- 10/10
1. Umarł odbiornik, niech żyje odbiornik! - 7/10
2. Wiara czyni cuda - 6/10
3. Kiepscy-zboczeńcy - 6/10
4. Rekord Guinessa - 10/10
5. Kiepski film - 10/10
6. Umcia, umcia - 6/10
7. Kiepski Czarnowidz - 10/10
8. Kiepskie żarty - 10/10
9. Kiepski mózg - 10/10
10. Kiepscy mordercy - 10/10
11. Gumowy interes - 10/10
12. Rolki, czyli total gigant - 10/10
13. Kiepscy dają czadu - 7/10
14. Właściciele - 10/10
15. Wal magistra - 10/10
16. Wio! - 10/10
17. Szkoła rzycia - 10/10
18. Niewidzialna kanalia - 10/10
19. Cicha noc - 10/10
20. W betonowym kręgu - 10/10
21. Śnięta królewna - 2/10
22. Chłopaki okej! - 10/10
23. Spółdzielnia radiowęzeł - 10/10
24. Złoty gol - 10/10
25. Robochłop - 10/10
26. Klątwa Tutenchama - 10/10
27. Kreatura mody - 10/10
28. Gość w dom - nie ma kołaczy - 10/10
29. Złote kierpce - 10/10
30. Kiepska bajka o złotym jajku - 10/10
31. Perpetum mobile - 10/10
32. Okrutna pizza - 10/10
33. Operacja Bobas - 10/10
34. Zagadka nieśmiertelności - 10/10
35. Ferdewalduś - 10/10
36. Doktor Śledzik i mister Zgredzik - 10/10
37. Powóz zajechał - 10/10
38. Ciemna randka - 10/10
39. Żłopuś - 10/10
40. Rybny targ - 10/10
41. Experyment sen - 10/10
42. Proca Amora - 10/10
43. Rodzina zastępcza - 10/10
44. Kiepski prezydent - 10/10
45. Przezorny zawsze ubezpieczony - 10/10
46. Wzorowy obywatel - 10/10
47. Browary Hills - 10/10
48. Gigantus Erektus - 10/10
49. Spirytyści - 10/10
50. W kamasze - 10/10
51. Zrób sobie babkę - 10/10
52. Lato w mieście - 10/10
53. Pała czyli dwója - 10/10
54. Cegła Gutenberga - 10/10
55. Dejwid Koperfilc - 10/10
56. Ferdosik - 10/10
57. Magister, jego mać - 10/10
58. Kazachstanskije wieciera - 6/10
59. Egzekucja - 10/10
60. Kiepska płeć - 9/10
61. Genialny Szopen - 10/10
62. Margaryna gagaryna - 10/10
63. Kiepski magnes - 10/10
64. Lepsza połowa - 10/10
65. Ziarno - 10/10
66. Hiperferdex - 10/10
67. Eros i medycyna - 10/10
68. Tajemnica X muzy - 9/10
69. Szopka - 10/10
70. Waldek w krainie czarów - 10/10
71. Świnia w każdym domu - 10/10
72. Ferdynator - 10/10
73. Nie bój żaby - 10/10
74. Śmierć i Ferdynand - 10/10
75. Browar z kominem - 10/10
76. Casino de renta 2000 - 10/10
77. Pępek świata - 10/10
78. Kasa chorych - 10/10
79. Sposób na blondynkę - 9/10
80. Kamienny krąg - 10/10
81. Tajemnicza historia - 10/10
82. Minister wszystkich Polaków - 10/10
83. Los, bigos i uroda - 10/10
84. Chatka Wielkiego Władka - 10/10
85. Druga młodość - 10/10
86. Kantry kurde - 10/10
87. Protest szoł - 10/10
88. Korzenie - 10/10
89. Świat, który nie może zaginąć - 10/10
90. Mistrz podrobów - 10/10
91. Wór Świętego Mikołaja - 10/10
92. Horror models - 10/10
93. Polowanie na szczura - 10/10
94. Polak potrafi - 10/10
95. Wolność przez duże W - 10/10
96. Łzy Wasyla - 10/10
97. Kara Mustafa - 10/10
98. W pale się nie mieści - 10/10
99. Titanic - 10/10
100. Sto lat - 10/10
101. Bara bara - 7/10
102. Czarny lulek - 9/10
103. Kosmiczna landrynka - 10/10
104. Słuchacz przysięgły - 10/10
105. Golaska - 7/10
106. Witamina "G" - 10/10
107. Tradyszyn - 10/10
108. Pięć minut - 10/10
109. Betonowe pośladki - 10/10
110. Cappo di tutti Ferdi - 10/10
111. Flamingo - 10/10
112. Marian małpa pl - 10/10
113. Armagiedon - 10/10
114. Jedenastka pana Ferdynanda - 10/10
115. Rekord man - 10/10
116. Nasza klasa - 10/10
117. Akademia umiejętności - 10/10
118. Interes - 10/10
119. Marcysia maus - 10/10
120. Grunt to prund - 10/10
121. Towariszcz komandir - 10/10
122. Romantica - 10/10
123. Paździerzyca - 10/10
124. Krwawy sport - 10/10
125. Genetix - 10/10
126. Pic na wodę - 10/10
127. Uśmiech losu - 10/10
128. Waldek tour - 10/10
129. Ostatni cham - 10/10
130. Ta okropna niedziela - 10/10
131. Wata Mariana - 10/10
132. Kocham kino - 10/10
133. Lolek - 6/10
134. Dzień, w którym zapchał się kibel - 10/10
135. Szara strefa - 10/10
136. Expo - 6/10
137. Pocieszacz - 10/10
138. Tożsamość Mariana - 10/10
139. Sponsor - 10/10
140. Cios w nos - 10/10
141. ... a robić nie ma komu - 10/10
142. Polaka portret własny - 10/10
143. Przyspieszenie - 10/10
144. Jeleń Ferdynand - 10/10
145. Ożenek - 10/10
Dodałem do sezonu Wielki Bal. Był kręcony razem z tym sezonem, a to dziwne, że tak "wisi" poza wszystkimi sezonami, więc go zaadaptowałem. Poza tym podniosłem oceny kultowym odcinkom. Kilku wybitnie głupim również obniżyłem, ale więcej podniosłem. Stosunek punktów dodanych do ujętych wynosi +13.
Aktualizacja ocen. Aktualnie powtarzam sobie 1 sezon, gdyż słabo go pamiętam (Poza pierwszymi odcinkami) na razie jestem w połowie odcinków z jesieni 2002 i ciężko mi się to ogląda, jeżeli chodzi o sezon 1 to wolę pierwsze odcinki, a jeżeli o serial to według mnie zaczynał się powoli dopiero w 3 sezonie.
Będę dopisywać po dwa okresy które sobie będę powtarzać.
Rewelacyjny początek serialu, choć to zupełnie co innego niż w moich ulubionych sezonach (4-11) to pilotażowe odcinki, podobnie jak pierwsze ok.20 odcinków, są według mnie wyjątkowe. Dużo humoru i ciekawy klimat, późńiej 1 sezon zaczął byc strasznie infantylny i żałosny, a Ferdek i Waldek się zmienili na gorsze jak dla mnie. Ale do ok.20 odcinka to sezon na poziomie moich ulubionych, choć zupełnie inny. WIOSNA 1999- 9.33 001. Umarł odbiornik niech żyje odbiornik ! 8/10 002. Wiara czyni cuda 10/10
003. Kiepscy zboczeńcy 10/10
Lubię te odcinki, choć nieco głupie to bardzo klimatyczne i zabawne, jeżeli chodzi o 1 sezon to będzie tylko coraz gorzej. JESIEŃ 1999- 8.38 004. Rekord Guinnessa - 9,5/10
005. Kiepski film - 7,5/10
006. Umcia, umcia - 8/10
007. Kiepski czarnowidz - 8,5/10
008. Kiepskie żarty - 7/10 009. Kiepski mózg - 10/10
010. Kiepscy mordercy - 7/10
011. Gumowy interes - 9,5/10
012. Rolki, czyli total gigant - 8,5/10 013. Kiepscy dają czadu - 10/10
014. Właściciele - 10/10
015. Wal magistra - 7/10 016. Wio - 10/10
017. Szkoła rzycia - 10/10
018. Niewidzialna kanalia - 9,5/10
019. Cicha noc - 8/10 000. WIelki bal 2,5/10
Jak dla mnie najgorsza część 1 sezonu, został nagrany wraz ze słaby 2 sezonem. I to widać, dziwne fabuły, żałosny humor i nuda. Uważam, że to nie może być przypadek, że 11 na 12 odcinków zostało napisanych przez sobiszewskich.. WIOSNA 2003 - 6.04 134. Dzień w którym zapchał się kibel - 1/10
135. Szara strefa - 10/10 136. Expo - 3/10
137. Pocieszacz - 5.5/10 138. Tożsamość Mariana - 10/10
139. Sponsor - 7/10
140. Cios w nos - 9/10
141. ... A robić nie ma komu - 8/10 142. Polaka portret własny - 3/10 143. Przyspieszenie - 10/10 144. Jeleń Ferdynand - 4/10
145. Ożenek - 2/10
"Nie lubię kiedy się mnie cytuje"
- Neil deGrasse Tyson
1. Umarł odbiornik, niech żyje odbiornik! - 10/10
2. Wiara czyni cuda - 10/10
3. Kiepscy-zboczeńcy - 10/10
4. Rekord Guinessa - 10/10
5. Kiepski film - 9,5/10
6. Umcia, umcia - 10/10
7. Kiepski Czarnowidz - 10/10
8. Kiepskie żarty - 10/10
9. Kiepski mózg - 8,5/10
10. Kiepscy mordercy - 9/10
11. Gumowy interes - 10/10
12. Rolki, czyli total gigant - 10/10
13. Kiepscy dają czadu - 10/10
14. Właściciele - 10/10
15. Wal magistra - 9/10
16. Wio! - 9,5/10
17. Szkoła rzycia - 10/10
18. Niewidzialna kanalia - 10/10
19. Cicha noc - 10/10
20. W betonowym kręgu - 10/10
21. Śnięta królewna - 9,5/10
22. Chłopaki okej! - 9,5/10
23. Spółdzielnia radiowęzeł - 10/10
24. Złoty gol - 9/10
25. Robochłop - 10/10
26. Klątwa Tutenchama - 10/10
27. Kreatura mody - 9,5/10
28. Gość w dom - nie ma kołaczy - 8,5/10
29. Złote kierpce - 9/10
30. Kiepska bajka o złotym jajku - 10/10
31. Perpetum mobile - 10/10
32. Okrutna pizza - 10/10
33. Operacja Bobas - 10/10
34. Zagadka nieśmiertelności - 10/10
35. Ferdewalduś - 9,5/10
36. Doktor Śledzik i mister Zgredzik - 9,5/10
37. Powóz zajechał - 10/10
38. Ciemna randka - 9/10
39. Żłopuś - 10/10
40. Rybny targ - 10/10
41. Experyment sen - 10/10
42. Proca Amora - 9/10
43. Rodzina zastępcza - 10/10
44. Kiepski prezydent - 10/10
45. Przezorny zawsze ubezpieczony - 10/10
46. Wzorowy obywatel - 8/10
47. Browary Hills - 9,5/10
48. Gigantus Erektus - 9,5/10
49. Spirytyści - 10/10
50. W kamasze - 9,5/10
51. Zrób sobie babkę - 9/10
52. Lato w mieście - 10/10
53. Pała czyli dwója - 8,5/10
54. Cegła Gutenberga - 10/10
55. Dejwid Koperfilc - 9,5/10
56. Ferdosik - 8,5/10
57. Magister, jego mać - 10/10
58. Kazachstanskije wieciera - 9/10
59. Egzekucja - 10/10
60. Kiepska płeć - 9/10
61. Genialny Szopen - 10/10
62. Margaryna gagaryna - 10/10
63. Kiepski magnes - 9/10
64. Lepsza połowa - 10/10
65. Ziarno - 9/10
66. Hiperferdex - 10/10
67. Eros i medycyna - 10/10
68. Tajemnica X muzy - 9,5/10
69. Szopka - 10/10
70. Waldek w krainie czarów - 10/10
71. Świnia w każdym domu - 10/10
72. Ferdynator - 10/10
73. Nie bój żaby - 8,5/10
74. Śmierć i Ferdynand - 10/10
75. Browar z kominem - 10/10
76. Casino de renta 2000 - 9/10
77. Pępek świata - 10/10
78. Kasa chorych - 10/10
79. Sposób na blondynkę - 9/10
80. Kamienny krąg - 10/10
81. Tajemnicza historia - 10/10
82. Minister wszystkich Polaków - 10/10
83. Los, bigos i uroda - 9/10
84. Chatka Wielkiego Władka - 10/10
85. Druga młodość - 9/10
86. Kantry kurde - 10/10
87. Protest szoł - 10/10
88. Korzenie - 8,5/10
89. Świat, który nie może zaginąć - 10/10
90. Mistrz podrobów - 9/10
91. Wór Świętego Mikołaja - 10/10
92. Horror models - 9/10
93. Polowanie na szczura - 9,5/10
94. Polak potrafi - 10/10
95. Wolność przez duże W - 10/10
96. Łzy Wasyla - 10/10
97. Kara Mustafa - 10/10
98. W pale się nie mieści - 9/10
99. Titanic - 10/10
100. Sto lat - 10/10
101. Bara bara - 10/10
102. Czarny lulek - 10/10
103. Kosmiczna landrynka - 7,5/10
104. Słuchacz przysięgły - 9,5/10
105. Golaska - 9/10
106. Witamina "G" - 10/10
107. Tradyszyn - 10/10
108. Pięć minut - 9/10
109. Betonowe pośladki - 7,5/10
110. Cappo di tutti Ferdi - 10/10
111. Flamingo - 10/10
112. Marian małpa pl - 9/10
113. Armagiedon - 10/10
114. Jedenastka pana Ferdynanda - 9,5/10
115. Rekord man - 10/10
116. Nasza klasa - 9/10
117. Akademia umiejętności - 9/10
118. Interes - 9/10
119. Marcysia maus - 9,5/10
120. Grunt to prund - 10/10
121. Towariszcz komandir - 9/10
122. Romantica - 8/10
123. Paździerzyca - 10/10
124. Krwawy sport - 9/10
125. Genetix - 10/10
126. Pic na wodę - 10/10
127. Uśmiech losu - 9,5/10
128. Waldek tour - 9,5/10
129. Ostatni cham - 10/10
130. Ta okropna niedziela - 10/10
131. Wata Mariana - 8/10
132. Kocham kino - 10/10
133. Lolek - 9/10
134. Dzień, w którym zapchał się kibel - 9,5/10
135. Szara strefa - 10/10
136. Expo - 10/10
137. Pocieszacz - 10/10
138. Tożsamość Mariana - 10/10
139. Sponsor - 10/10
140. Cios w nos - 9,5/10
141. ... a robić nie ma komu - 10/10
142. Polaka portret własny - 8,5/10
143. Przyspieszenie - 10/10
144. Jeleń Ferdynand - 9,5/10
145. Ożenek - 9/10
Najlepszy odcinek: Rolki, czyli total gigant Najgorszy odcinek: Betonowe pośladki
Średnia: 9,58
Świetny sezon! Oprócz bardzo dużej ilości odcinków cechuje go przede wszystkim masa humoru i super klimat. Warto wspomnieć też o rewelacyjnych występach epizodycznych Mariusza Czajki i świetnej muzyce Macieja Marchewki.
Średni sezon, po prostu zestarzał się i został co najwyżej sentyment do niektórych odcinków. Docenić na pewno trzeba oryginalne pomysły i niezaprzeczalną kultowość niektórych momentów.
Ogółem początki trudne miał ten serial, odcinki w większości nudne i infantylne. Jest tu co prawda parę moich, że tak powiem faworytów, co nie zmienia faktu, że jak na 140 odcinków to mało ich.
Najczęśćiej pojawiały się u mnie oceny 5,5 i 6.
51. Zrób sobie babkę - 10/10
52. Lato w mieście - 9/10
53. Pała czyli dwója - 10/10
54. Cegła Gutenberga - 8/10
55. Dejwid Koperfilc - 8/10
56. Ferdosik - 8/10
57. Magister, jego mać - 7/10
58. Kazachstanskije wieciera - 8/10
59. Egzekucja - 10/10
60. Kiepska płeć - 10/10
61. Genialny Szopen - 10/10
62. Margaryna gagaryna - 10/10
63. Kiepski magnes - 9/10
64. Lepsza połowa - 8/10
65. Ziarno - 9/10
66. Hiperferdex - 10/10
67. Eros i medycyna - 10/10
68. Tajemnica X muzy - 9/10
69. Szopka - 9/10
70. Waldek w krainie czarów - 10/10
71. Świnia w każdym domu - 6/10
72. Ferdynator - 10/10
73. Nie bój żaby - 8/10
74. Śmierć i Ferdynand - 10/10
75. Browar z kominem - 10/10
Średnia: 9,04
Odcinki 76-100
76. Casino de renta 2000 - 9/10
77. Pępek świata - 9/10
78. Kasa chorych - 9/10
79. Sposób na blondynkę - 10/10
80. Kamienny krąg - 10/10
81. Tajemnicza historia - 10/10
82. Minister wszystkich Polaków - 10/10
83. Los, bigos i uroda - 10/10
84. Chatka wielkiego Wladka - 10/10
85. Druga młodość - 8/10
86. Kantry kurde - 10/10
87. Protest szoł - 10/10
88. Korzenie - 8/10
89. Świat, który nie może zaginąć - 10/10
90. Mistrz podrobów - 9/10
91. Wór Świętego Mikołaja - 10/10
92. Horror models - 10/10
93. Polowanie na szczura - 10/10
94. Polak potrafi - 9/10
95. Wolność przez duże W - 9/10
96. Łzy wasyla - 10/10
97. Kara mustafa - 10/10
98. W pale się nie mieści - 10/10
99. Titanik - 10/10
100. Sto lat - 5/10
Średnia: 9,40
Odcinki 101-125
101. Bara bara - 10/10
102. Czarny lulek - 9/10
103. Kosmiczna landrynka - 8/10
104. Słuchacz przysięgły - 8/10
105. Golaska - 7/10
106. Witamina "G" - 9/10
107. Tradyszyn - 10/10
108. Pięć minut - 6/10
109. Betonowe pośladki - 6/10
110. Cappo di tutti Ferdi - 9/10
111. Flamingo - 9/10
112. Marian małpa pl - 8/10
113. Armagiedon - 7/10.
114. Jedenastka pana Ferdynanda - 9/10
115. Rekord man - 6/10
116. Nasza klasa - 10/10
117. Akademia umiejętności - 8/10
118. Interes - 7/10
119. Marcysia maus - 10/10
120. Grunt to prund - 10/10
121. Towariszcz komandir - 5/10
122. Romantica - 9/10
123. Paździerzyca - 9/10
124. Krwawy sport - 9/10
125. Genetix - 9/10
Średnia: 8,28
Odcinki 126-145
126. Pic na wodę - 9/10
127. Uśmiech losu - 10/10
128. Waldek tour - 9/10
129. Ostatni cham - 9/10
130. Ta okropna niedziela - 9/10
131. Wata Mariana - 8/10
132. Kocham kino - 8/10
133. Lolek - 7/10
134. Dzień w którym zapchał się kibel - 8/10
135. Szara strefa - 10/10
136. Expo - 5/10
137. Pocieszacz - 10/10
138. Tożsamość Mariana - 10/10
139. Sponsor - 9/10
140. Cios w nos - 7/10
141. ... A robić nie ma komu - 10/10
142. Polaka portret własny - 6/10
143. Przyspieszenie - 10/10
144. Jeleń Ferdynand - 7/10
145. Ożenek - 7/10
Średnia: 8,40
Średnia całego sezonu: 8,88
W tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem
Bardzo dobry początek! Pierwszy sezon to jeden z moich ulubionych, chociaż pierwsze odcinki trochę słabe, to jednak po około dwudziestu już była wyższa forma, mimo wszystko oceniam sezon na 8/10, a moje ulubione odcinki to "Rekord Guinessa", "Cicha Noc", "Niewidzialna kanalia", "Lato w mieście", "Browary Hills", "Zrób sobie babkę", "Spółdzielnia radiowęzeł", "Klątwa Tutenchama", "Chatka Wielkiego Władka", "Titanic", "Dzień w którym zapchał się kibel", "Kiepska bajka o złotym jajku", "Ferdosik", "Śmierć i Ferdynand", "Expo", "Przyspieszenie", "Jeleń Ferdynand", "Paździerzyca", "Pic na wodę", "Towariszcz Komandir", "Pięć minut", "Sto lat", "Łzy Wasyla", "Polowanie na szczura", "Kantry kurde" i pewnie jeszcze więcej tego by było, ale jakbym miał wszystkie wymieniać to prędzej bym się zmęczył niż je wymienił.
Panie magiku coś mi się zdaje, że pan rżniesz moją żonę